Ügyfeleink érdekeit képviselve a biztosító társasággal történő teljes körű biztosítási kárügyintézés lebonyolítását vállaljuk.
Segítséget adunk a kárbejelentő lap kitöltésében a baleseti bejelentő alapján. A nevünkre kiállított meghatalmazás és a baleseti bejelentő leadása után néhány nap múlva a kárszakértővel történő egyeztetés szerint a kárfelvételi szemle a műhelyünkben történik. A javítási számlánk leadásával az elszámolást mi végezzük, az ügyfeleinknek nem kell külön megkeresni a biztosítójukat.
A kárügyintézés feladatát bízza szakemberre, ezzel biztosítja a gyorsabb ügyintézést és a biztos kárfizetést!
A Magyarországon működő biztosító társaságok többségével szerződéses kapcsolatban állunk.
A felsorolt dokumentumok szükségesek a biztosítási kárügyintézéshez:
- baleseti bejelentő (baleset során kitöltött, a balesetben résztvevők aláírásával) ismerni kell a károkozó biztosítóját
- forgalmi engedély vagy másolata
- vezetői engedély vagy másolata
- cégünk nevére kiállított meghatalmazás
- gépjármű törzskönyv vagy másolata
- banki szerződés (hitel, lízing esetén) és az utolsó befizetett csekk
- rendőrségi intézkedés esetén jegyzőkönyv, határozat
- Casco-s kár esetén: az előzőekben felsoroltak mellett: Casco kötvény vagy másolata, befizetést igazoló csekk vagy banki kivonat
- céges autó esetén: aláírási címpéldány vagy másolata, bélyegző
Abban az esetben, ha a bejelentést nem a gépjármű tulajdonos teszi meg, akkor a megbízott személy részére kiállított meghatalmazás szükséges.