TELJES KÖRŰ BIZTOSÍTÁSI KÁRÜGYINTÉZÉS

Ügyfeleink érdekeit képviselve a biztosító társasággal történő teljes körű biztosítási kárügyintézés lebonyolítását vállaljuk.

Segítséget adunk a kárbejelentő lap kitöltésében a baleseti bejelentő alapján. A nevünkre kiállított meghatalmazás és a baleseti bejelentő leadása után néhány nap múlva a kárszakértővel történő egyeztetés szerint a kárfelvételi szemle a műhelyünkben történik. A javítási számlánk leadásával az elszámolást mi végezzük, az ügyfeleinknek nem kell külön megkeresni a biztosítójukat.

A kárügyintézés feladatát bízza szakemberre, ezzel biztosítja a gyorsabb ügyintézést és a biztos kárfizetést!

A Magyarországon működő biztosító társaságok többségével szerződéses kapcsolatban állunk.

SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK

A felsorolt dokumentumok szükségesek a biztosítási kárügyintézéshez:

  • baleseti bejelentő (baleset során kitöltött, a balesetben résztvevők aláírásával) ismerni kell a károkozó biztosítóját
  • forgalmi engedély vagy másolata
  • vezetői engedély vagy másolata
  • cégünk nevére kiállított meghatalmazás
  • gépjármű törzskönyv vagy másolata
  • banki szerződés (hitel, lízing esetén) és az utolsó befizetett csekk
  • rendőrségi intézkedés esetén jegyzőkönyv, határozat
  • Casco-s kár esetén: az előzőekben felsoroltak mellett: Casco kötvény vagy másolata, befizetést igazoló csekk vagy banki kivonat
  • céges autó esetén: aláírási címpéldány vagy másolata, bélyegző

Abban az esetben, ha a bejelentést nem a gépjármű tulajdonos teszi meg, akkor a megbízott személy részére kiállított meghatalmazás szükséges.

FEL